КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ ІНШОМОВНОГО ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ ТА ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПОСІБНИКУ ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- профільне навчання,
- зміст іншомовної освіти,
- конструювання,
- елективний курс,
- навчальний посібник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Актуальність викладеного у статті матеріалу обумовлена трансформаційними змінами, що відбуваються в освітній галузі України. Оновлення змісту освіти є визначальним складником реформування національної освіти і передбачає приведення його у відповідність із сучасними потребами учня й суспільства. Запровадження профільного навчання у старшій школі зумовило диференціацію змісту навчання іноземних мов відповідно до базового і профільного рівнів. Одним із важливих компонентів профільного навчання іноземної мови є елективні курси, зміст яких має бути відображений у відповідних навчальних посібниках. Такі посібники призначено для розширення і поглиблення знань старшокласників з іноземних мов, які передбачено навчальними програмами і викладено в базових підручниках.