№ 14 (2014)
Статті

КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ ІНШОМОВНОГО ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ ТА ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПОСІБНИКУ ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ

Т. К. Полонська
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • профільне навчання,
  • зміст іншомовної освіти,
  • конструювання,
  • елективний курс,
  • навчальний посібник

Як цитувати

Полонська, Т. К. . (2014). КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ ІНШОМОВНОГО ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ ТА ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПОСІБНИКУ ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 554–563. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/576

Анотація

Актуальність викладеного у статті матеріалу обумовлена трансформаційними змінами, що відбуваються в освітній галузі України. Оновлення змісту освіти є визначальним складником реформування національної освіти і передбачає приведення його у відповідність із сучасними потребами учня й суспільства. Запровадження профільного навчання у старшій школі зумовило диференціацію змісту навчання іноземних мов відповідно до базового і профільного рівнів. Одним із важливих компонентів профільного навчання іноземної мови є елективні курси, зміст яких має бути відображений у відповідних навчальних посібниках. Такі посібники призначено для розширення і поглиблення знань старшокласників з іноземних мов, які передбачено навчальними програмами і викладено в базових підручниках.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.