Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- проектування підручника,
- вимоги,
- концептуальні засади,
- текст,
- позатекстові компоненти
Як цитувати
Пометун, О. І. ., & Гупан, Н. М. . (2014). ПРОЕКТУВАННЯ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА: ВИМОГИ І ПРОБЛЕМИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 564–573. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/577
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Розглянуто актуальні проблеми проектування шкільного підручника і обґрунтовано вимоги до побудови тексту і методичного апарату у контексті нового Державного стандарту освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.