Статті
ОСОБЛИВОСТІ ВІДБОРУ І СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ ( НА ПРИКЛАДІ ПІДРУЧНИКА «ЕТИКА СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ, 9 КЛАС)»
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- шкільний підручник,
- курс за вибором,
- «Етика сімейного життя»
Як цитувати
Приходько, А. С. . (2014). ОСОБЛИВОСТІ ВІДБОРУ І СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ ( НА ПРИКЛАДІ ПІДРУЧНИКА «ЕТИКА СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ, 9 КЛАС)». Проблеми сучасного підручника, (14), 580–587. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/579
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Автором проаналізовано зміни, які відбуваються в процесі створення шкільних навчальних книг на освітянському просторі України, розглянуто науковометодичні засади реалізації нових підходів до створення сучасного підручника для курсів за вибором та особливості цього процесу, що пов’язані зі специфікою таких курсів залежно від їх змісту, структури, завдань та функцій.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.