№ 14 (2014)
Статті

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКІВ З БІОЛОГІЇ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА ЗАСАДАХ ЕКОЛОГО-ЕВОЛЮЦІЙНОГО ПІДХОДУ

Л. М. Рибалко
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • підручники з біології,
  • концепція,
  • еколого-еволюційний підхід,
  • структура та зміст підручників з біології

Як цитувати

Рибалко, Л. М. . (2014). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКІВ З БІОЛОГІЇ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА ЗАСАДАХ ЕКОЛОГО-ЕВОЛЮЦІЙНОГО ПІДХОДУ. Проблеми сучасного підручника, (14), 618–624. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/583

Анотація

У статті обґрунтовано концептуальні основи формування структури та змісту підручників з біології для основної школи на засадах еколого-еволюційного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.