№ 14 (2014)
Статті

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ

В. В. Рогоза
Біографія
О. В. Кохан
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • профільна школа,
  • електронні мультимедійні підручники,
  • електронні засоби навчання,
  • бібліотеки електронних наочностей,
  • віртуальні лабораторії,
  • тестові тренажери
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Рогоза, В. В., & Кохан, О. В. . (2014). ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (14), 625–634. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/584

Анотація

У статті висвітлюються педагогічні можливості електронних мультимедійних підручників та їх роль у реалізації навчально-виховного процесу профільної школи. Електронний мультимедійний підручник – це електронний засіб навчання, який створюється на високому науковому і методичному рівні, містить систематизований матеріал з відповідної науково-практичної галузі знань, забезпечує творче і активне оволодіння учнями знаннями, уміннями і навичками в цій галузі, безперервність і повноту дидактичного циклу процесу навчання за допомогою використання сукупності графічної, текстової,
цифрової, мовної, аудіо–, відео–, фото– і іншої інформації. Національними виробниками створено більше 120 програмних засобів навчального призначення, що рекомендовані МОН України до використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, третину з них складають мультимедійні підручники для старшої школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.