№ 14 (2014)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ В ІНТЕГРОВАНИХ ПІДРУЧНИКАХ З ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Л. А. Симакова
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • культорологічний підхід,
  • контекст культури,
  • наступність в культурі,
  • структура завдань культурологічного змісту,
  • інформативний текст культурологічного характеру

Як цитувати

Симакова, Л. А. . (2014). РЕАЛІЗАЦІЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ В ІНТЕГРОВАНИХ ПІДРУЧНИКАХ З ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 644–651. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/586

Анотація

У статті розкрито теоретичні положення культурологічного підходу у процесі вивчення літератури в школі, пропонується методика його реалізації в інтегрованих підручниках з літератури для 5 – 8 класів шкіл з російською мовою навчання. Виділяються завдання культурологічного змісту на різних етапах вивчення художнього твору, акцентується увага на структурі завдань, які містять інформативний текст культурологічного характеру.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.