№ 14 (2014)
Статті

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ

Л. В. Слободянюк
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • контроль та оцінювання,
  • комп’ютерні технології,
  • лабораторна робота

Як цитувати

Слободянюк, Л. В. . (2014). ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ. Проблеми сучасного підручника, (14), 684–693. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/591

Анотація

У статті розглядається варіант організації та проведення лабораторної роботи з теми «Перевірка законів послідовного та паралельного з’єднання провідників» з використанням комп’ютерних технологій. У вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації виникла необхідність в адаптації викладачів до нових умов роботи, завдань та цілей, які швидко змінюються. Викладач уже не виступає в ролі доповідача, а стає для студентів швидше помічником, інструктором. Комп’ютерне забезпечення актуальне при проведенні контролю та оцінюванні знань студентів під час виконання лабораторних робіт в умовах дефіциту часу на вивчення дисципліни. Комп’ютерна лабораторна робота повинна мати дослідницький характер та вчити студентів новим навичкам і вмінню, що близькі до тих, які отримує експериментатор під час виконання звичайної лабораторної або практичної роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.