№ 14 (2014)
Статті

ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

Т. П. Соколовська
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • засоби навчання,
  • електронні засоби навчання,
  • мультимедіа,
  • інтеграція,
  • диференціація,
  • дидактичні принципи,
  • ефективність навчання,
  • зміст навчання,
  • модульна структура,
  • гіпертекстова структура,
  • траєкторія навчання,
  • навігація
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Соколовська, Т. П. . (2014). ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (14), 708–716. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/594

Анотація

Стаття присвячена питанням формування змісту електронних засобів навчального призначення. Електронній засіб навчального призначення є тим ресурсом, зміст якого повинен відповідати меті і завданням навчального предмету, віковому рівню учнів, технічному оснащенню. Електронні засоби навчання є сучасними засобами і суттєво підвищують якість та ефективність навчання, мотивацію учнів і оптимізують діяльність вчителя. Дидактичні принципи створення і використання електронних засобів навчального призначення забезпечують високу педагогічну ефективність цих засобів у навчальному процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.