Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- навчально-методичний комплекс,
- індивідуалізація та диференціювання навчальної діяльності,
- використання зорових та слухових засобів,
- формування комунікативної компетенції,
- авторська методика
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкрито питання концептуального перегляду та повного оновлення навчально-методичної бази для загальноосвітніх навчальних закладів з вивченням китайської мови як першої або другої іноземної, що є нагальним для української освіти в умовах її реформування та модернізації згідно стандартів європейської освіти. Над вирішенням цієї проблеми протягом кількох років працював колектив вчителів китайської мови та методистів Київської гімназії східних мов №1, зусиллями яких створено навчально-методичний комплекс «ЧАРІВНЕ КОРОЛІВСТВО КИТАЙСЬКОЇ МОВИ» для 1-го класу.