№ 14 (2014)
Статті

СУЧАСНИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС ІЗ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 1-ГО КЛАСУ

Л. Г. Сократова
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • навчально-методичний комплекс,
  • індивідуалізація та диференціювання навчальної діяльності,
  • використання зорових та слухових засобів,
  • формування комунікативної компетенції,
  • авторська методика

Як цитувати

Сократова, Л. Г. . (2014). СУЧАСНИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС ІЗ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 1-ГО КЛАСУ. Проблеми сучасного підручника, (14), 716–724. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/595

Анотація

У статті розкрито питання концептуального перегляду та повного оновлення навчально-методичної бази для загальноосвітніх навчальних закладів з вивченням китайської мови як першої або другої іноземної, що є нагальним для української освіти в умовах її реформування та модернізації згідно стандартів європейської освіти. Над вирішенням цієї проблеми протягом кількох років працював колектив вчителів китайської мови та методистів Київської гімназії східних мов №1, зусиллями яких створено навчально-методичний комплекс «ЧАРІВНЕ КОРОЛІВСТВО КИТАЙСЬКОЇ МОВИ» для 1-го класу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.