Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- сучасний підручник,
- технології,
- технологічна освіта,
- компетентність,
- компетентнісний підхід
- структура,
- зміст ...Більше
Як цитувати
Тарара, А. М. ., & Терещук, Б. М. . (2014). ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА З ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми сучасного підручника, (14), 724–732. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/596
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Стаття присвячена висвітленню особливостей і принципів розроблення структури, змісту і методичного апарата підручників на засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів, розглядається роль і значення сучасного підручника «Технології» для технологічної підготовки учнів основної школи відповідно до вимог нової редакції Державного стандарту базової і повної середньої освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.