№ 14 (2014)
Статті

ІНТЕНСИФІКАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ВНЗ ЯК ОСНОВА ВИМОГ ДО ОНОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ

І. М. Трубавіна
Біографія
А. Ю. Рижкова
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • інтенсифікація навчання,
  • кредитно-модульна система,
  • вимоги до підручника,
  • етапи розробки поняття «інтенсифікація навчання»

Як цитувати

Трубавіна, І. М. ., & Рижкова, А. Ю. . (2014). ІНТЕНСИФІКАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ВНЗ ЯК ОСНОВА ВИМОГ ДО ОНОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 747–753. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/599

Анотація

Стаття розкриває нові вимоги до підручників для вищої школи, які зумовлені таким наслідком впровадження кредитно-модульної системи, як інтенсифікація навчання. Показано проблеми студентів, які викликані КМС, розкрито сутність інтенсифікації в теорії навчання вищої школи, стан розробки цієї проблеми, що стало основою для пропозицій нових вимог до навчальних підручників для ВНЗ – ураховувати етапи засвоєння студентами нового матеріалу, тип сприйняття студентами матеріалу, орієнтуватися не на пояснювальний, а проблемний виклад матеріалу, звертати в методичному апараті підручника увагу на самостійне закріплення матеріалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.