Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- інтенсифікація навчання,
- кредитно-модульна система,
- вимоги до підручника,
- етапи розробки поняття «інтенсифікація навчання»
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Стаття розкриває нові вимоги до підручників для вищої школи, які зумовлені таким наслідком впровадження кредитно-модульної системи, як інтенсифікація навчання. Показано проблеми студентів, які викликані КМС, розкрито сутність інтенсифікації в теорії навчання вищої школи, стан розробки цієї проблеми, що стало основою для пропозицій нових вимог до навчальних підручників для ВНЗ – ураховувати етапи засвоєння студентами нового матеріалу, тип сприйняття студентами матеріалу, орієнтуватися не на пояснювальний, а проблемний виклад матеріалу, звертати в методичному апараті підручника увагу на самостійне закріплення матеріалу.