№ 14 (2014)
Статті

КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТЕОРЕТИКО- МЕТОДИЧНА ЗАСАДА ВИЗНАЧЕННЯ ВИДІВ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ

О. Ф. Турянська
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • класифікація методів особистісно орієнтованого навчання,
  • тексти як засоби організації навчальної діяльності учнів,
  • види навчальних текстів

Як цитувати

Турянська, О. Ф. . (2014). КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТЕОРЕТИКО- МЕТОДИЧНА ЗАСАДА ВИЗНАЧЕННЯ ВИДІВ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 761–772. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/601

Анотація

В статті ставиться проблема визначення теоретико-методичних засад творення сучасних навчальних текстів. Показано шлях вирішення цієї проблеми через обгрунтування необхідності відповідності текстів шкільних підручників методам організації навчальної діяльності учнів, які учитель має застосовувати, щоб досягти освітньо-виховних та розвивальних завдань особистісно орієнтованого навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.