Статті
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТЕОРЕТИКО- МЕТОДИЧНА ЗАСАДА ВИЗНАЧЕННЯ ВИДІВ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- класифікація методів особистісно орієнтованого навчання,
- тексти як засоби організації навчальної діяльності учнів,
- види навчальних текстів
Як цитувати
Турянська, О. Ф. . (2014). КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТЕОРЕТИКО- МЕТОДИЧНА ЗАСАДА ВИЗНАЧЕННЯ ВИДІВ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 761–772. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/601
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
В статті ставиться проблема визначення теоретико-методичних засад творення сучасних навчальних текстів. Показано шлях вирішення цієї проблеми через обгрунтування необхідності відповідності текстів шкільних підручників методам організації навчальної діяльності учнів, які учитель має застосовувати, щоб досягти освітньо-виховних та розвивальних завдань особистісно орієнтованого навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.