№ 14 (2014)
Статті

ЛІНГВОМЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОГО АСПЕКТА ПІДРУЧНИКА З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

Н. І. Ушакова
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • аксіологічний аспект підручника,
  • російська мова,
  • іноземні студенти,
  • емоційно-оцінювальна функція мови

Як цитувати

Ушакова, Н. І. . (2014). ЛІНГВОМЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОГО АСПЕКТА ПІДРУЧНИКА З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 781–788. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/604

Анотація

У статті розглянуто лінгвометодичні засади реалізації аксіологічного аспекту підручника з російської мови для іноземних студентів, описано принципи відбору емоційно-оцінювальних мовних одиниць різних рівнів для формування вмінь міжкультурного спілкування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.