Статті
ЛІНГВОМЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОГО АСПЕКТА ПІДРУЧНИКА З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- аксіологічний аспект підручника,
- російська мова,
- іноземні студенти,
- емоційно-оцінювальна функція мови
Як цитувати
Ушакова, Н. І. . (2014). ЛІНГВОМЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОГО АСПЕКТА ПІДРУЧНИКА З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 781–788. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/604
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто лінгвометодичні засади реалізації аксіологічного аспекту підручника з російської мови для іноземних студентів, описано принципи відбору емоційно-оцінювальних мовних одиниць різних рівнів для формування вмінь міжкультурного спілкування.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.