Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- електроннй підручник,
- профільні класи,
- дидактичні функції,
- діагностика,
- корекція
- рівень стандарту,
- академічний рівень ...Більше
Як цитувати
Хмара, Т. М. ., & Задорожня, Т. М. . (2014). ДО ПИТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (14), 802–809. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/607
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано особливості та можливості реалізації дидактичних функцій діагностики і корекції навчальних досягнень учня при роботі з електронним підручником. Запропоновано включати в такі навчальні посібники стандартизовані матеріали для визначення рівня математичної підготовки учня.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.