Статті
ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД І ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 3-4 КЛАСІВ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УКРАЇНИ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- текст,
- підручник,
- національні меншини,
- текстоцентричний підхід,
- мовна діяльність
Як цитувати
Хорошковська, О. Н. . (2014). ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД І ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 3-4 КЛАСІВ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УКРАЇНИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 810–816. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/608
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема використання текстів різних жанрів і стилів як центральної дидактичної одиниці під час конструювання підручників для шкіл I концентра з національними мовами навчання. Доводиться, що текстоцентричний підхід і текст як комунікативна цілісність дає можливість розвивати усі види мовної діяльності : слухання – говоріння, читання і письмо, а також продемонструвати функціонування мовних одиниць в усній та письмовій формі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.