№ 14 (2014)
Статті

ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД І ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 3-4 КЛАСІВ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УКРАЇНИ

О. Н. Хорошковська
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • текст,
  • підручник,
  • національні меншини,
  • текстоцентричний підхід,
  • мовна діяльність

Як цитувати

Хорошковська, О. Н. . (2014). ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД І ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 3-4 КЛАСІВ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УКРАЇНИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 810–816. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/608

Анотація

У статті розглядається проблема використання текстів різних жанрів і стилів як центральної дидактичної одиниці під час конструювання підручників для шкіл I концентра з національними мовами навчання. Доводиться, що текстоцентричний підхід і текст як комунікативна цілісність дає можливість розвивати усі види мовної діяльності : слухання – говоріння, читання і письмо, а також продемонструвати функціонування мовних одиниць в усній та письмовій формі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.