Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- електронний підручник,
- аудіовізуальні засоби,
- інформаційні функції,
- принцип наочності
Як цитувати
Чорноус, О. В. . (2014). РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАОЧНОСТІ НАВЧАННЯ У ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКАХ. Проблеми сучасного підручника, (14), 816–823. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/609
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті описано особливості взаємозв’язків електронних підручників і аудіовізуальних електронних засобів навчання. Визначено роль аудіовізуальних навчальних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання у розширенні педагогічних можливостей електронних підручників.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.