№ 14 (2014)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5 КЛАСУ

Г. Т. Шелехова
Біографія
В. І. Новосьолова
Біографія
А. В. Ярмолюк
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • підручник української мови,
  • 5 клас,
  • компетентнісний підхід,
  • комунікативна компетентність,
  • система різнорівневих вправ і завдань,
  • самоконтроль,
  • самоаналіз,
  • мотивація,
  • рефлексія
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Шелехова, Г. Т. ., Новосьолова, В. І. ., & Ярмолюк, А. В. . (2014). РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5 КЛАСУ. Проблеми сучасного підручника, (14), 851–860. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/613

Анотація

У статті висвітлено особливості побудови нового підручника української мови для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання на засадах компетентнісного підходу. Автори враховують сучасні вітчизняні й світові підходи до мовної освіти, пропонують механізми впровадження в навчальний процес компетентнісного, а також когнітивно-комунікативного, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів до навчання; формування ключових компетентностей розглядають як передумову успішної самореалізації сучасного школяра в суспільстві.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.