Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- конструювання підручника,
- якість знань,
- екологізація освіти,
- самооцінка учня,
- міжпредметні зв’язки
Як цитувати
Яценко, В. С. . (2014). ПРОБЛЕМИ КОНСТРУЮВАННЯ ПІДРУЧНИКІВ ГЕОГРАФІЇ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 860–865. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/614
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
В науковій публікації розкриваються основи вирішення проблеми конструювання підручників географії 6-7 класів. В основі написання якісного підручника який сприятиме підвищення рівня засвоєння географічних знань є дотримання дидактичних принципів, зокрема, екологізації шкільної освіти; підвищення власної самооцінки учнів, використання міжпредметних зв’язків, тощо.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.