ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ
Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- інформаційні технології,
- навчальний посібник,
- система навчання,
- студент,
- майбутній учитель
- гуманітарні спеціальності,
- навчальний заклад,
- особистість ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються проблеми, викликані сучасними вимогами до педагогічної діяльності вчителів гуманітарних предметів. Виокремлено умови розроблення навчального посібника, в тому числі його електронної версії як складника системи навчання інформаційних технологій, завданням якої є формування у майбутніх учителів готовності до використання інформаційних технологій (у професійній діяльності й у самонавчанні) як однієї із неодмінних якостей майбутнього вчителя. Наводиться приклад формування електронної версії навчального посібника, в якому викладено основні положення авторської системи навчання.