Статті
ПІДРУЧНИК З ПРИРОДОЗНАВСТВА ДЛЯ 5 КЛАСУ ЯК ОСНОВА ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ПРЕДМЕТАХ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ПРИРОДОЗНАВСТВО»
Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- цілісність знань про природу,
- природничо-наукова картина світу,
- загальні закономірності природи,
- образ природи,
- образ світу
- природничо-наукова компетентність ...Більше
Як цитувати
Ільченко, В. Р. . (2013). ПІДРУЧНИК З ПРИРОДОЗНАВСТВА ДЛЯ 5 КЛАСУ ЯК ОСНОВА ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ПРЕДМЕТАХ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ПРИРОДОЗНАВСТВО». Проблеми сучасного підручника, (13), 105–112. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/626
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті аналізуються теоретико-методичні засади підручника з природознавства для 5 класу в аспекті його ролі в системі підручників з предметів освітньої галузі «Природознавство» як основи формування природничо-наукової картини світу учнів, природничо-наукової компетентності, втілення ідей освіти сталого розвитку.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.