Статті
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ: «ДІАЛОГ КУЛЬТУР» У ЗМІСТІ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА
Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- зміст освіти,
- ціннісно-смислові орієнтації старшокласників,
- гуманітарні предмети,
- діалог культур,
- інтелектуальна особистість
Як цитувати
Косянчук, С. В. . (2013). ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ: «ДІАЛОГ КУЛЬТУР» У ЗМІСТІ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (13), 112–120. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/627
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Автор наголошує на потребі конструювати зміст гуманітарних предметів з огляду на формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. У статті також схарактеризовано деякі особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників, розглянуто зміст предметів гуманітарного циклу як чинник розвитку мотиваційної і пізнавальної сфери особистості.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.