№ 13 (2013)
Статті

ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ: «ДІАЛОГ КУЛЬТУР» У ЗМІСТІ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА

С. В. Косянчук
Біографія

Опубліковано 30.12.2013

Ключові слова

  • зміст освіти,
  • ціннісно-смислові орієнтації старшокласників,
  • гуманітарні предмети,
  • діалог культур,
  • інтелектуальна особистість

Як цитувати

Косянчук, С. В. . (2013). ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ: «ДІАЛОГ КУЛЬТУР» У ЗМІСТІ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (13), 112–120. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/627

Анотація

Автор наголошує на потребі конструювати зміст гуманітарних предметів з огляду на формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. У статті також схарактеризовано деякі особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників, розглянуто зміст предметів гуманітарного циклу як чинник розвитку мотиваційної і пізнавальної сфери особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.