Статті
ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО ПІДРУЧНИКІВ «ТЕХНОЛОГІЇ» ДЛЯ 10-11-ИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, СПРЯМОВАНІ НА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЕКОНОМІЧНИХ ПОНЯТЬ
Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- технологічна освіта,
- економічні поняття,
- навчальний проект
Як цитувати
Левін, П. Б. . (2013). ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО ПІДРУЧНИКІВ «ТЕХНОЛОГІЇ» ДЛЯ 10-11-ИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, СПРЯМОВАНІ НА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЕКОНОМІЧНИХ ПОНЯТЬ. Проблеми сучасного підручника, (13), 131–140. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/629
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті подано дидактичні вимоги до змісту та структури підручників «Технології» для 10-11-их класів загальноосвітньої школи, визначено основні принципи відбору навчального матеріалу з метою засвоєння учнями економічних понять, формування відповідних вмінь і навичок та їх реалізації в проектній діяльності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.