№ 25 (2020)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ДІТЕЙ ЦИФРОВОГО ПОКОЛІННЯ

Світлана Скворцова
Про автора
Оксана Онопрієнко
Про автора
Тетяна Бріцкан
Про автора

Опубліковано 30.12.2020

Ключові слова

  • інформаційно-комунікаційні технології,
  • цифрове покоління,
  • когнітивні процеси,
  • методика навчання математики,
  • LearningApps,
  • інтерактивні вправи,
  • результати навчання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Скворцова, С., Онопрієнко, О., & Бріцкан, Т. (2020). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ДІТЕЙ ЦИФРОВОГО ПОКОЛІННЯ. Проблеми сучасного підручника, (25), 160–181. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-160-181

Анотація

Проаналізовано дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців стосовно впливу інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на розвиток в учнів початкової школи сприймання, пам’яті, мислення. Розглянуто деякі аспекти методики навчання математики в початковій школі, реалізованої в навчально-методичному комплекті з математики С. Скворцової та О. Онопрієнко. Запропоновано шлях удосконалення цієї методики — використання на різних етапах навчального пізнання засобів ІКТ. Обґрунтувано необхідність ураховувати у виборі способів навчання характеристики психологічного портрету сучасної дитини молодшого шкільного віку. Визначено можливості створення інтерактивних вправ з математики за допомогою онлайн-сервісу LearningApps та методичні особливості їх використання на різних етапах процесу навчання. Описано експериментально перевірену методику використання сервісу LearningApps на уроках математики в 2-му класі.