Опубліковано 30.12.2020
Ключові слова
- інформаційно-комунікаційні технології,
- цифрове покоління,
- когнітивні процеси,
- методика навчання математики,
- LearningApps
- інтерактивні вправи,
- результати навчання ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Проаналізовано дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців стосовно впливу інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на розвиток в учнів початкової школи сприймання, пам’яті, мислення. Розглянуто деякі аспекти методики навчання математики в початковій школі, реалізованої в навчально-методичному комплекті з математики С. Скворцової та О. Онопрієнко. Запропоновано шлях удосконалення цієї методики — використання на різних етапах навчального пізнання засобів ІКТ. Обґрунтувано необхідність ураховувати у виборі способів навчання характеристики психологічного портрету сучасної дитини молодшого шкільного віку. Визначено можливості створення інтерактивних вправ з математики за допомогою онлайн-сервісу LearningApps та методичні особливості їх використання на різних етапах процесу навчання. Описано експериментально перевірену методику використання сервісу LearningApps на уроках математики в 2-му класі.