№ 13 (2013)
Статті

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Т. К. Полонська
Біографія

Опубліковано 30.12.2013

Ключові слова

  • професійна орієнтація,
  • професійне самовизначення,
  • іноземна мова,
  • форми і методи,
  • учні старших класів

Як цитувати

Полонська, Т. К. . (2013). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Проблеми сучасного підручника, (13), 206–215. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/636

Анотація

У статті розглядаються актуальні питання професійної орієнтації учнів старшої школи, зокрема формування їхнього професійного самовизначення, на уроках іноземної мови. Аналіз чинних підручників з англійської та французької мов для 10-х і 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень) показав, що передбачені в них форми і методи профорієнтаційної роботи є недостатніми, мало зорієнтованими на сучасні престижні професії, які прямо або опосередковано пов’язані зі знанням іноземних мов. Іноземна мова як навчальний предмет має великі можливості, щоб орієнтувати старших школярів у світі професій, що їх цікавлять, а також сприяти формуванню професійно важливих якостей особистості. Автор публікації пропонує ширше використовувати в підручниках з іноземних мов і посібниках з елективних курсів технології інтерактивного навчання іноземної мови (навчання у взаємодії), зокрема рефлексивні методи формування професійного самовизначення учнів 10–11-х класів: інтелект-карти, алгоритми, опорні конспекти, рольові профорієнтаційні ігри, конкурси тощо. Опис зазначених методів супроводжується конкретними прикладами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.