Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- предметна географічна компетентність учнів,
- психодидактичне підґрунтя,
- навчально-пізнавальна діяльність учнів,
- когнітивні процеси
Як цитувати
Топузов, О. М. ., & Вішнікіна, Л. П. . (2018). Урахування впливу когнітивних процесів у компетентнісному навчанні географії. Проблеми сучасного підручника, (20), 485–495. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/643
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність формування предметної географічної компетентності учнів на підґрунті психодидактичних засад, проаналізовано вплив когнітивних процесів на організацію пізнавальної діяльності учнів у процесі компетентнісного навчання географії, надано рекомендації щодо врахування такого впливу під час проектування уроків географії.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.