№ 25 (2020)
Статті

МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МІНІ-МОДУЛІВ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ У ПРОФІЛЬНОМУ НАВЧАННІ СІЛЬСЬКИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Володимир Яценко
Про автора

Опубліковано 30.12.2020

Ключові слова

  • методика науки,
  • міні-модулі профільного навчання,
  • сільські ЗЗСО,
  • робота з джерелами знань

Як цитувати

Яценко, В. (2020). МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МІНІ-МОДУЛІВ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ У ПРОФІЛЬНОМУ НАВЧАННІ СІЛЬСЬКИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (25), 228–239. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-228-239

Анотація

У статті проаналізовано можливості застосування міні-модулів курсів за вибором у профільному навчанні сільських закладів загальної середньої освіти, розкрито основні форми і методи навчання, надано методичні рекомендації роботи з підручниками і посібниками, додатковою літературою. Зокрема, описуються основні форми навчання: групові (динамічні групи, додаткові заняття, групові консультації, тьюторські заняття, міжшкільні факультативи, предметні гуртки і секції, тощо) й індивідуальні (самостійна робота, індивідуальні консультації та ін.). На прикладі діяльнісного і проблемного підходів розкриваються методика освоєння нових видів діяльності, застосування в освітній практиці експериментального й пошукового методів.