МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МІНІ-МОДУЛІВ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ У ПРОФІЛЬНОМУ НАВЧАННІ СІЛЬСЬКИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Опубліковано 30.12.2020
Ключові слова
- методика науки,
- міні-модулі профільного навчання,
- сільські ЗЗСО,
- робота з джерелами знань
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано можливості застосування міні-модулів курсів за вибором у профільному навчанні сільських закладів загальної середньої освіти, розкрито основні форми і методи навчання, надано методичні рекомендації роботи з підручниками і посібниками, додатковою літературою. Зокрема, описуються основні форми навчання: групові (динамічні групи, додаткові заняття, групові консультації, тьюторські заняття, міжшкільні факультативи, предметні гуртки і секції, тощо) й індивідуальні (самостійна робота, індивідуальні консультації та ін.). На прикладі діяльнісного і проблемного підходів розкриваються методика освоєння нових видів діяльності, застосування в освітній практиці експериментального й пошукового методів.