№ 20 (2018)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ХВИЛЬОВИХ ЯВИЩ У ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ 9-ГО КЛАСУ ГІМНАЗІЇ

Ю. С. Мельник
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • компетентнісно орієнтована методика,
  • предметна й ключові компетентності,
  • підручник фізики,
  • методичний апарат,
  • хвильові явища,
  • гімназія
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Мельник, Ю. С. . (2018). РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ХВИЛЬОВИХ ЯВИЩ У ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ 9-ГО КЛАСУ ГІМНАЗІЇ. Проблеми сучасного підручника, (20), 231–238. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/225

Анотація

У статті розкрито сутність компетентнісного підходу в навчанні. Визначено зміст і структуру компетентнісно орієнтованої методики навчання хвильових явищ в підручнику фізики 9-го класу гімназії. Обґрунтовано, що коливальні процеси є одними із найпоширеніших у природі, і їх вивчення є потужним інструментом пізнання, універсальним ключем до багатьох таємниць навколишнього світу. З’ясовано, що сучасний підручник має надавати можливість особистості здійснювати навчальну діяльність, яка є складником соціального досвіду, шляхом засвоєння фізичних та універсальних методологічних знань, реалізації евристичної та дослідницької діяльності, емоційно-ціннісного та соціально-адаптаційного ставлення до пізнання навколишнього світу. З метою формування готовності самостійно застосовувати набуті знання про хвильові явища в підручнику наводяться компетентнісно орієнтовані завдання і вправи, на основі яких формуються ключові й предметна компетентності учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.