№ 22 (2019)
Статті

ПІДРУЧНИК З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО І КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ

Галина Бійчук
Біографія

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • компетентнісно орієнтоване навчання,
  • українська література,
  • компетентнісний підхід,
  • особистісно зорієнтований,
  • діяльнісний підхід,
  • компетентні завдання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Бійчук, Г. (2019). ПІДРУЧНИК З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО І КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (22), 21–29. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-21-29

Анотація

У статті висвітлено концептуальні засади реалізації компетентнісного орієнтованого навчання у підручнику з української літератури для 11класу; обгрунтовано умови, освітні вимоги і методологічні підходи до організації компетентнісно орієнтованого літературного навчання, а також засадничі ідеї компетентнісного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого й культурологічного підходів; виокремлено роль загальнонавчальних умінь і компетентнісних завдання для формування читацької і ключових компетентностей, дидактично-методичних можливостей підручника як засобу організації компетентнісного навчання з української літератури.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.