Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- освіта,
- створення підручників,
- завдання дидактики,
- інноваційні технології,
- шкільний підручник фізики
- джерело знань,
- компетентнісний підхід,
- модернізація освіти ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Статтю присвячено проблемі підготовки шкільного підручника як стимулятора і організатора навчальної діяльності учнів. Автором розкриті державні підходи до освіти та цілі системи освіти в Казахстані. Також в статті охарактеризовано основні принципи, на яких ґрунтується дидактичний комплекс підручника: науковості, доступності й посильності, свідомості й активності, зв’язку теорії з практикою, систематичності, послідовності й спадкоємності, наочності; описані особливості й етапи підготовки шкільних підручників у контексті модернізації освіти та впровадження інноваційних технологій.