ПРИНЦИП ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ НІМЕЧЧИНИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА
Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- шкільна освіта,
- освіта Німеччини,
- принцип навчання,
- диференційоване навчання,
- підручник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті висвітлено теоретико-практичні аспекти диференційованого навчання в Німеччині. Проаналізовано наукові праці, в яких розглядаються питання концептуальних основ принципу диференційованого навчання. Розкрито сутність понять «диференціація» та «принцип навчання», з’ясовано основні види диференціації. Розглянуто структуру підручників з погляду реалізації принципу диференційованого навчання в системі середньої освіти Німеччини. Автор дійшов висновку, що реалізація принципу диференційованого навчання в Німеччини, в тому числі засобами підручника, позитивно відображається на результатах освітнього процесу, сприяє розвитку здібностей кожного учня.