Опубліковано 24.12.2021
Ключові слова
- модельні навчальні програми,
- програмне забезпечення шкільного курсу української мови,
- Нова українська школа,
- мовно-літературна освітня галузь,
- навчання української мови
- компетентність ...Більше
Як цитувати
Попович, А. (2021). ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5–6 КЛАСІВ. Проблеми сучасного підручника, (27), 195–204. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-27-195-204
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано модельні програми з української мови для 5–6 класів закладів загальної середньої освіти. Звернено увагу на розширення мети й переформатування завдань вивчення української мови. Потрактовано зміни в послідовності опанування розділів сучасної української літературної мови й у системі повторення вивченого. Розкрито особливості трансформування мовленнєвої змістової лінії та репрезентування соціокультурної змістової лінії крізь призму ключових компетентностей тощо.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.