Опубліковано 24.12.2021
Ключові слова
- модульно-інтегрований навчальний підручник,
- функція,
- еластичність,
- структура,
- зміст
- адаптивність ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті вивчено системно-методичні особливості укладання модульно-інтегрованого навчального підручника в контексті адаптивної еластичності його окремих модулів за впливу парадигмальних змін у холістичній організації сучасної освітньої системи. Надано уточнення логічних понять «структурна еластичність», «змістовна еластичність», «технологічна еластичність» та наведені роз’яснення щодо їх функціональної ваги у забезпеченні адаптивної еластичності модульно-інтегрованого підручника як нагального запиту, що відображує стрімкий розвиток технологічного суспільства XXI століття. Сфокусовано думку на необхідності переорієнтації підручника з виняткового носія інформації на засіб розвитку в особистості креативного хисту та творчої активності, як найважливіших суб’єктних якостей сьогочасся.
Завантаження
Посилання
- Нова українська школа.(2016). Концептуальні засади реформування середньої школи. 4‒16. https://mon.gov.ua/storage/media/zagalna20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf.
- Закон України «Про освіту». (2017). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145–19#Text.
- Пометун О.І., Гупан, Н.І. (2014). Проектування шкільного підручника: вимоги і проблеми. Проблеми сучасного підручника. 14, 564‒873.
- Топузов, О.М. (2014). Дидактична прогностика в контексті теоретико-методичного забезпечення створення сучасного підручника. Проблеми сучасного підручника. 14, 12‒20.
- Трубачева, С.Е. (2015). Шкільний підручник у компетентнісно зорієнтованому освітньому середовищі. Проблеми сучасного підручника. 15, Ч. 2, 300‒307.
- Фурман, А.В. (2010). Модульно-розвивальний підручник як інструмент ефективної взаємодії. Психологія і суспільство.1, 171‒182.
- Огнев’юк, В.О., Фурман, А.В. (1995). Принцип модульності в історії освіти. Київ.
- Кодлюк, Я.П. (2014). Концептуальні основи побудови підручника для початкової школи. Проблеми сучасного підручника. 14, 284‒292.
- Державна національна програма «Україна. Освіта XXI століття. (1993). Освіта. Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик, 44.
- Державна національна програма «Україна. Освіта XXI століття. (1993). Освіта. Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик, 45.
- Державна національна програма «Україна. Освіта XXI століття. (1993). Освіта. Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик, 46.
- Мельничук, О.С. (ред.) (1985). Словник іншомовних слів. Київ. АН УРСР.
- Клепко, В.Ю., Голець, В.Л. (2009). Використання еластичності в економічному аналізі. Вища математика в прикладах і задачах. Київ, Україна.
- Nova ukrainska shkola.(2016). Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly. 4‒16. https://mon.gov.ua/storage/media/zagalna20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (in Ukrainian).
- Zakon Ukrainy «Pro osvitu». (2017). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145–19#Text (in Ukrainian).
- Pometun O.I., Hupan, N.I. (2014). Proektuvannia shkilnoho pidruchnyka: vymohy i problemy. Problemy suchasnoho pidruchnyka. 14, 564‒873 (in Ukrainian).
- Topuzov, O.M. (2014). Dydaktychna prohnostyka v konteksti teoretyko-metodychnoho zabezpechennia stvorennia suchasnoho pidruchnyka. Problemy suchasnoho pidruchnyka. 14, 12‒20 (in Ukrainian).
- Trubacheva, S.E. (2015). Shkilnyi pidruchnyk u kompetentnisno zoriientovanomu osvitnomu seredovyshchi. Problemy suchasnoho pidruchnyka. 15, Ch. 2, 300‒307 (in Ukrainian).
- Furman, A.V. (2010). Modulno-rozvyvalnyi pidruchnyk yak instrument efektyvnoi vzaiemodii. Psykholohiia i suspilstvo.1, 171‒182 (in Ukrainian).
- Ohneviuk, V.O., Furman, A.V. (1995). Pryntsyp modulnosti v istorii osvity. Kyiv.
- Kodliuk, Ya.P. (2014). Kontseptualni osnovy pobudovy pidruchnyka dlia pochatkovoi shkoly. Problemy suchasnoho pidruchnyka. 14, 284‒292 (in Ukrainian).
- Derzhavna natsionalna prohrama «Ukraina. Osvita XXI stolittia. (1993). Osvita. Vseukrainskyi hromadsko-politychnyi tyzhnevyk, 44 (in Ukrainian).
- [Derzhavna natsionalna prohrama «Ukraina. Osvita XXI stolittia. (1993). Osvita. Vseukrainskyi hromadsko-politychnyi tyzhnevyk, 45 (in Ukrainian).
- Derzhavna natsionalna prohrama «Ukraina. Osvita XXI stolittia. (1993). Osvita. Vseukrainskyi hromadsko-politychnyi tyzhnevyk, 46 (in Ukrainian).
- Melnychuk, O.S. (red.) (1985). Slovnyk inshomovnykh sliv. Kyiv. AN URSR (in Ukrainian).
- Klepko, V. Yu., Holets, V.L. (2009). Vykorystannia elastychnosti v ekonomichnomu analizi. Vyshcha matematyka v prykladakh i zadachakh. Kyiv, Ukraina (in Ukrainian).