№ 20 (2018)
Статті

СУТНІСТЬ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАСАДАХ

Т. К. Полонська
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • ігрові технології,
  • іноземна мова,
  • початкова школа,
  • компетентнісно орієнтоване навчання

Як цитувати

Полонська, Т. К. . (2018). СУТНІСТЬ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАСАДАХ. Проблеми сучасного підручника, (20), 317–327. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/235

Анотація

У статті розкрито сутність ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи, науково обґрунтовано теоретико-методичні основи їх застосування в навчанні іноземної мови учнів молодшого шкільного віку на засадах компетентнісно орієнтованого підходу. Розглянуто різні підходи психологів, педагогів, лінгводидактів стосовно розуміння понять: «гра», «педагогічна технологія», «ігрові технології». Визначено й охарактеризовано: психологічні механізми ігрової діяльності, функції гри на уроках іноземної мови та умови її проведення, концептуальні основи ігрових технологій, принципи використання ігор у навчанні учнів іншомовного спілкування тощо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.