№ 20 (2018)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПОСІБНИКУ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ I СТУПЕНЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В РЕСПУБЛІЦІ БІЛОРУСЬ

М. А. Урбан
Біографія
Г. Л. Муравьова
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • початкове навчання математики,
  • концепція навчального посібника,
  • компетентнісний підхід,
  • компетентнісно-орієнтоване завдання

Як цитувати

Урбан, . М. А., & Муравьова , Г. Л. (2018). РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПОСІБНИКУ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ I СТУПЕНЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В РЕСПУБЛІЦІ БІЛОРУСЬ. Проблеми сучасного підручника, (20), 515–525. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/254

Анотація

У статті розкрито теоретико-методологічні засади концепції навчального посібника з математики для I ступеня загальної середньої освіти, який створено на основі компетентнісного підходу, сформульовано принципи добору змісту навчального посібника з математики з урахуванням компетентнісного підходу, розглянуто структуру представлення навчального матеріалу в навчальному посібнику з математики, розкрито сутність ключового виду завдань навчального посібника — компетентнісно-орієнтованого завдання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.