ПІДРУЧНИК ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОЇ ЧИТАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У РЕАЛІЯХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Опубліковано 24.12.2021
Ключові слова
- Нова українська школа,
- шкільна літературна освіта,
- модельні навчальні програми,
- українська література,
- зарубіжна література
- інтегрований курс,
- підручник,
- самоосвітня функція підручника,
- читацька діяльність,
- самостійна робота учнів ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті актуалізовано проблему модернізації змісту шкільної літературної освіти та підготовки інноваційного навчального забезпечення курсу літератури для 5–6 класів у контексті ідей Нової української школи та в кореляції з новим Державним стандартом базової середньої освіти; розкрито засадничі положення нових модельних програм із української літератури та інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) для адаптаційного циклу навчання та підручників літератури для 5 класу НУШ; акцентовано на пріоритеті самоосвітньої функції сучасної навчальної книги; охарактеризовано методичний потенціал нових підручників української літератури та інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) для 5 класу щодо ефективної організації самостійної читацької діяльності молодших підлітків.
Завантаження
Посилання
- Яценко, Т. О. (Ред.). (2021) Українська література. 5–6 класи: модельна навчальна програма. Київ: Педагогічна думка. https://osvita.ua/school/program/model-prog-nush/83182/
- Яценко, Т. О., Тригуб, І. А. (2021). Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної). 5–6 класи: модельна навчальна програма. Київ: Педагогічна думка. https://osvita.ua/school/program/model-prog-nush/83182/
- Савченко, О. Я. (2019). Інноваційний потенціал підручника з читання. Український педагогічний журнал, 3, 65–71.
- Фасоля, А. М. (2017). Концептуальні засади створення підручника української літературиз урахуванням положень діяльнісного, особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів. Проблеми сучасного підручника, 18, 231–242.
- Трубачева, С. Е. (2011). В Трансформація функцій шкільного підручника в умовах компетентнісного підходу. Проблеми сучасного підручника, 11, 17–22.
- Бандура, О. М. (2001). Шкільний підручник з української літератури. Київ: Пед. думка.
- Яценко, Т. О., Пахаренко, В. І., Слижук, О. А. (2021). Українська література: фрагмент підруч. для 5 кл. закл. заг. серед. освіти. Ч. 1–2. Київ: Освіта. https://ru.calameo.com/books/006191963d82465b5699c
- Яценко, Т. О., Пахаренко, В. І., Слижук, О. А., І. А. Тригуб (2021). Література (українська та зарубіжна): фрагмент підруч. для 5 кл. закл. заг. серед. освіти. Ч. 1–2. Київ: Освіта. https://ru.calameo.com/books/00619196371f334746f38
- Yatsenko, T. O. (Red.). (2021) Ukrainska literatura. 5–6 klasy: modelna navchalna prohrama. Kyiv: Pedahohichna dumka. https://osvita.ua/school/program/model-prog-nush/83182/ (in Ukrainian).
- Yatsenko, T. O., Tryhub, I. A. (2021). Intehrovanyi kurs literatur (ukrainskoi ta zarubizhnoi). 5–6 klasy: modelna navchalna prohrama. Kyiv: Pedahohichna dumka. https://osvita.ua/school/program/model-prog-nush/83182/ (in Ukrainian).
- Savchenko, O. Ya. (2019). Innovatsiinyi potentsial pidruchnyka z chytannia. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal, 3, 65–71 (in Ukrainian).
- Fasolia, A. M. (2017). Kontseptualni zasady stvorennia pidruchnyka ukrainskoi literaturyz urakhuvanniam polozhen diialnisnoho, osobystisno zoriientovanoho i kompetentnisnoho pidkhodiv. Problemy suchasnoho pidruchnyka, 18, 231–242 (in Ukrainian).
- Trubacheva, S. E. (2011). V Transformatsiia funktsii shkilnoho pidruchnyka v umovakh kompetentnisnoho pidkhodu. Problemy suchasnoho pidruchnyka, 11, 17–22 (in Ukrainian).
- Bandura, O. M. (2001). Shkilnyi pidruchnyk z ukrainskoi literatury. Kyiv: Ped. dumka. (in Ukrainian).
- Yatsenko, T. O., Pakharenko, V. I., Slyzhuk, O. A. (2021). Ukrainska literatura: frahment pidruch. dlia 5 kl. zakl. zah. sered. osvity. Ch. 1–2. Kyiv: Osvita. https://ru.calameo.com/books/006191963d82465b5699c (in Ukrainian).
- Yatsenko, T. O., Pakharenko, V. I., Slyzhuk, O. A., I. A. Tryhub (2021). Literatura (ukrainska ta zarubizhna): frahment pidruch. dlia 5 kl. zakl. zah. sered. osvity. Ch. 1–2. Kyiv: Osvita. https://ru.calameo.com/books/00619196371f334746f38 (in Ukrainian).