№ 19 (2017)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ У ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9 КЛАСУ

А. В. Ярмолюк
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • компетентнісний підхід,
  • особистісно орієнтований підхід,
  • текстоцентричний підхід,
  • функції підручника,
  • комплексні вправи,
  • мотивація,
  • цілевизначення,
  • рефлексія
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Ярмолюк, А. В. (2017). РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ У ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9 КЛАСУ. Проблеми сучасного підручника, (19), 371–380. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/301

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі навчання української мови на засадах сучасних підходів: компетентнісного, особистісно орієнтованого і діяльнісного; комплексно й системно обґрунтовано доцільність реалізації їх під час вивчення синтаксису складного речення. Презентовано підручник «Українська мова» для 9 класу, який відображає сутність нового типу навчання, що ґрунтується на інтеграції означених підходів. Схарактеризовано зміст і структуру інноваційного підручника, систему вправ і завдань, розроблену з урахуванням текстоцентричного підходу. Виділено критерії добору навчальних текстів для комплексних вправ, побудованих на основі текстів соціокультурної тематики. Представлено зразки системи вправ і завдань із синтаксису складного речення, спрямованих на формування компетентної мовної особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.