№ 16 (2016)
Статті

РОЛЬ ІНТЕРНЕТУ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ШКІЛ АЗЕРБАЙДЖАНУ

А. І. Хасрет
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • школа,
  • інформаційно-комунікаційні технології,
  • учні,
  • інформаційна культура,
  • освітні проекти,
  • сайт,
  • Інтернет,
  • навчання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Хасрет , А. І. . (2016). РОЛЬ ІНТЕРНЕТУ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ШКІЛ АЗЕРБАЙДЖАНУ. Проблеми сучасного підручника, (16), 433–444. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/433

Анотація

У статті розглянуто проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і різних педагогічних Інтернет-ресурсів. Доведено, що уважний, професійний і правильний підхід і раціональність використання ІКТ описується як вміння застосовувати найпростіший інструмент, адекватний задачі, з максимальним ефектом. За комунікативної цілісності це дає можливість розвивати в учнів інформаційну культуру. Приклади застосування ІКТ на уроках, а також участь в багатьох видах конкурсів і в різних міжнародних проектах дають змогу оцінити інформаційну культуру як важливу складову загальної культури.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.