№ 16 (2016)
Статті

КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ШКІЛ: ПІДХОДИ, КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ

І. Л. Шевлякова-Борзенко
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • електронний підручник,
  • комплексна оцінка якості,
  • критерії,
  • психолого-педагогічна експертиза,
  • педагогічний дизайн

Як цитувати

Шевлякова-Борзенко, . І. Л. (2016). КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ШКІЛ: ПІДХОДИ, КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ. Проблеми сучасного підручника, (16), 454–472. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/435

Анотація

Оцінка якості електронного підручника є важливим етапом його розробки. Ця комплексна процедура передбачає узгоджене використання критеріального й експертного підходів. Вона включає психолого-педагогічну, дизайн-ергономічну, техніко-технологічну, здоров’язберігаючі складові. Під час експертизи електронного підручника варто враховувати як загальні принципи оцінки якості сучасних навчальних видань з електронним компонентом, так і специфіку навчання конкретного навчального предмета. Потрібно брати до уваги “рухливість” експертного інструментарію: це обумовлено розвитком інформаційних технологій і появою нових рішень у сфері ресурсного забезпечення школи, а також динамікою, яка визначає специфіку і вектори розвитку сучасного освітнього простору.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.