Статті
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- компетентісний підхід,
- навчальний посібник,
- людина і світ,
- географія,
- базова освіта
Як цитувати
Шкель , Л. В. (2016). ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ГЕОГРАФІЇ У РЕСПУБЛІЦІ БІЛОРУСЬ. Проблеми сучасного підручника, (16), 481–487. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/437
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто теоретико-методологічні засади підготовки навчальних посібників з географії у Білорусі згідно з останніми тенденціями розвитку системи освіти в республіці. Розглянуто реалізацію компетентнісного підходу, з погляду індивідуалізації та диференціації навчання, а також оновлення змісту. Визначено загальні напрями до побудови змісту та елементи базового підручника нового покоління.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.