Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- аксіологічний потенціал,
- цінності,
- навчання математики,
- старша школа,
- підручники алгебри і початків аналізу
Як цитувати
Васильєва, Д. В. . (2015). АКСІОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 70–78. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/448
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Статтю присвячено проблемі підвищення аксіологічного потенціалу шкільних підручників алгебри і початків аналізу в умовах реалізації компетентнісного підходу до навчання. Розкривається необхідність включення в систему навчання математики прийомів, що сприяють формуванню ціннісних орієнтацій старшокласників. Розглядаються приклади задач, спрямованих на формування загальнолюдських цінностей.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.