№ 15 (2015)
Статті

АКСІОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Д. В. Васильєва
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • аксіологічний потенціал,
  • цінності,
  • навчання математики,
  • старша школа,
  • підручники алгебри і початків аналізу

Як цитувати

Васильєва, Д. В. . (2015). АКСІОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 70–78. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/448

Анотація

Статтю присвячено проблемі підвищення аксіологічного потенціалу шкільних підручників алгебри і початків аналізу в умовах реалізації компетентнісного підходу до навчання. Розкривається необхідність включення в систему навчання математики прийомів, що сприяють формуванню ціннісних орієнтацій старшокласників. Розглядаються приклади задач, спрямованих на формування загальнолюдських цінностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.