Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- підручник української мови,
- зміст,
- ключові компетентності,
- громадянська відповідальність
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема використання підручника української мови як засобу формування громадянської відповідальності здобувачів освіти. Обґрунтовано, що ефективному формуванню громадянської відповідальності сприяє процес розв’язування спеціально дібраних завдань, неперервність становлення в учнів предметної й ключових компетентностей, завдяки чому створюються оптимальні умови для засвоєння демократичних цінностей, готовності до критичного входження в соціум і вироблення громадянської відповідальності. Показано особливості реалізації наскрізної лінії ключових компетентностей «Громадянська відповідальність» на основі відповідних завдань, які є частиною цілісної дидактичної системи підручника.