№ 21 (2018)
Статті

ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

В. Новосьолова
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • підручник української мови,
  • зміст,
  • ключові компетентності,
  • громадянська відповідальність

Як цитувати

Новосьолова, В. (2018). ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (21), 312–322. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-312-322

Анотація

У статті розглядається проблема використання підручника української мови як засобу формування громадянської відповідальності здобувачів освіти. Обґрунтовано, що ефективному формуванню громадянської відповідальності сприяє процес розв’язування спеціально дібраних завдань, неперервність становлення в учнів предметної й ключових компетентностей, завдяки чому створюються оптимальні умови для засвоєння демократичних цінностей, готовності до критичного входження в соціум і вироблення громадянської відповідальності. Показано особливості реалізації наскрізної лінії ключових компетентностей «Громадянська відповідальність» на основі відповідних завдань, які є частиною цілісної дидактичної системи підручника.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.