Статті
РЕАЛІЗАЦІЯ АКТУАЛЬНИХ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА МАТЕМАТИКИ XI КЛАСУ ДЛЯ УЧНІВ З І НТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ
Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- учні з інтелектуальною недостатністю,
- підручник з математики,
- професійна орієнтація,
- доповнена реальність
Як цитувати
Лисовская, Т. В. ., & Скивицкая, М. Е. (2018). РЕАЛІЗАЦІЯ АКТУАЛЬНИХ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА МАТЕМАТИКИ XI КЛАСУ ДЛЯ УЧНІВ З І НТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ. Проблеми сучасного підручника, (20), 212–222. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/223
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті описано теоретичні підходи до визначення змісту навчання математики учнів з інтелектуальною недостатністю XI класу. Описано особливості навчального посібника «Математика» для учнів з інтелектуальною недостатністю в класах поглибленої соціальної та професійної підготовки. Наведено критерії оцінювання результативності засвоєння навчального предмета.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.