№ 20 (2018)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ АКТУАЛЬНИХ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА МАТЕМАТИКИ XI КЛАСУ ДЛЯ УЧНІВ З І НТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ

Т. В. Лисовская
Біографія
М. Е. Скивицкая
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • учні з інтелектуальною недостатністю,
  • підручник з математики,
  • професійна орієнтація,
  • доповнена реальність

Як цитувати

Лисовская, Т. В. ., & Скивицкая, М. Е. (2018). РЕАЛІЗАЦІЯ АКТУАЛЬНИХ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА МАТЕМАТИКИ XI КЛАСУ ДЛЯ УЧНІВ З І НТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ. Проблеми сучасного підручника, (20), 212–222. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/223

Анотація

У статті описано теоретичні підходи до визначення змісту навчання математики учнів з інтелектуальною недостатністю XI класу. Описано особливості навчального посібника «Математика» для учнів з інтелектуальною недостатністю в класах поглибленої соціальної та професійної підготовки. Наведено критерії оцінювання результативності засвоєння навчального предмета.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.