КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО РОЗРОБЛЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТ И
Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- компетентнісний підхід,
- компетенції,
- ключові компетенції,
- мета компетенції,
- навчальна література
- діяльнісна функція підручника ...Більше
Як цитувати
Авторське право (c) 2022 С. О. Манілкіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто проблему розроблення концептуальних засад навчальної літератури для загальної середньої освіти в межах компетентнісного підходу. Обґрунтовано необхідність проектування навчальної літератури на основі компетентнісного підходу. Визначено педагогічні функції підручника у процесі компетентнісного навчання. Доведено, що підручник допомагає формуванню та розвитку ключових та метапредметних компетентностей учнів. Методичне забезпечення підручника має допомагати активному формуванню компетенцій і містити кейси, практико-орієнтовані завдання, тести.