№ 20 (2018)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОГО АПАРАТУ ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ ДЛЯ КЛАСІ В З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ПРЕДМЕТА (8 КЛАС)

В. М. Могорита
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • підручник історії,
  • методичний апарат,
  • діяльнісний підхід,
  • історична компетентність,
  • навчально-пізнавальна діяльність

Як цитувати

Могорита, В. М. . (2018). ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОГО АПАРАТУ ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ ДЛЯ КЛАСІ В З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ПРЕДМЕТА (8 КЛАС). Проблеми сучасного підручника, (20), 239–249. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/226

Анотація

У статті розглянуто особливості методичного апарату компетентнісно орієнтованого підручника історії для класів з поглибленим вивченням предмета. З’ясовано, що сучасний підручник повинен забезпечувати розвиток пізнавальної діяльності школярів у контексті вимог Державного стандарту освіти. Розглянуто особливості реалізації вимог до методичної системи сучасного навчального видання, що розраховане на допрофільне поглиблене вивчення предмета. Вивчено можливості підручника в забезпеченні організації навчально-пізнавальної діяльності школярів на основі ефективності апарату засвоєння знань, доцільності використання пам’яток, наявності засобів мотивації пізнавального інтересу учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.