ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОГО АПАРАТУ ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ ДЛЯ КЛАСІ В З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ПРЕДМЕТА (8 КЛАС)
Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- підручник історії,
- методичний апарат,
- діяльнісний підхід,
- історична компетентність,
- навчально-пізнавальна діяльність
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто особливості методичного апарату компетентнісно орієнтованого підручника історії для класів з поглибленим вивченням предмета. З’ясовано, що сучасний підручник повинен забезпечувати розвиток пізнавальної діяльності школярів у контексті вимог Державного стандарту освіти. Розглянуто особливості реалізації вимог до методичної системи сучасного навчального видання, що розраховане на допрофільне поглиблене вивчення предмета. Вивчено можливості підручника в забезпеченні організації навчально-пізнавальної діяльності школярів на основі ефективності апарату засвоєння знань, доцільності використання пам’яток, наявності засобів мотивації пізнавального інтересу учнів.