№ 18 (2017)
Статті

ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ ШКІЛ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН

О. М. Петрук
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • компетентнісний підхід,
  • комунікативний підхід,
  • комунікативна компетентність,
  • види мовленнєвої діяльності,
  • підручник української мови

Як цитувати

Петрук, О. М. . (2017). ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ ШКІЛ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН. Проблеми сучасного підручника, (18), 139–147. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/320

Анотація

У статті висвітлено проблему використання підручника для формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови як державної. Аналізуються матеріали підручників української мови для 3-4 класів з точки зору їх націленості на мовленнєвий розвиток, формування комунікативної компетентності учнів шкіл з мовами навчання національних меншин.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.